{Mr} Apa nak tulis ek?

8 03 2009

Itu yg bermain di mindaku…. pg td sebelum aku bergerak ke kelas di UTM dan isteriku bergerak ke sg. besar (kampungnya), isteriku berpesan kpdku untuk mengemaskini blog ini (zaid2zaida) …  apa tidaknya, aku asyik sibuk mengemaskini blog aku jer…  blog tu agak baru dan pembacanya masih tidak ramai lg…ada la privacy sikit….hehehe…

aku ke UTM hari ini ada test (subjek Network Security) manakala isteriku ke kampunnya untuk membantu kaum keluarganya membuat persiapan kenduri kahwin sepupunya yg akan berlangsung pada 21 hb Mac ini…. aku terpaksa meminta supaya dibatalkan kelas pd hari tsbt semata2 untuk bersama2 membantu di majlis tersebut sekurang2nya… aku ditugaskan sbg tukang cuci pinggan mangkuk bersama2 pak ciknya dan beberapa saudara maranya…. pergh… mesti penat kalau mencuci… bangun tunduk bangun tunduk…. itulah pengalaman aku semasa membantu kenduri jiranku beberapa tahun lepas…. hehehe…

p/s: sayang, ok tak update mcm nie jer…. sorry la tak tau nak tulis apa…. hehehe


Actions

Information

One response

10 03 2009
Zyda

hahahha… ok la tu.. 😛

Leave a comment